Momente

Eu cred că am o problemă. Dacă nu am eu o problemă înseamnă toți oamenii din jurul meu au o problemă.

Dacă plouă afară toată lumea este irascibilă. Eu n-am problema asta. Pe mine ploaia mă face să mă simt mai bine. Îmi place ploaia și mă bucur de ea chiar dacă e udă și rece de cele mai multe ori. Cred că sunt singura de pe pământ care se bucură de ploaie deseori.

largeChiar dacă eu mă bucur de ploaie și sunt veselă, ceilalți nu-mi împărtășesc bucuria. De asta, de cele mai multe ori ajung să fiu luată drept copil care nu are ce face cu viața lui. De ce trebuie să judecăm oamenii care se bucură de lucrurile mărunte din viață? De trebuie să-i judecăm pe cei care se bucură chiar și pentru câțiva stropi de ploaie? De ce?

Chiar nu mai știm să ne trăim viața decât pe facebook, în club sau la cafea? Chiar nu se mai poate să deschidem ochii și să vedem adevărata frumusețe a lumii??

Leave a comment